Eigen gebruikersomgeving

Indien een klant inlogt met zijn eigen gebruikersaccount heeft hij of zij meteen toegang tot een eigen afsprakenoverzicht, kan afspraken annuleren (indien mogelijk) en het wachtwoord wijzigen. Tevens heeft een klant inzicht in bijbehorende strippenkaarten/abonnementen en saldo indien van toepassing.

Klanten kunnen hun account bekijken door in te loggen via de volgende link: https://www.onlineafspraken.nl/nl_NL/login

Indien u gebruik maakt van een consumentenapp kunnen klanten die de app op hun telefoon hebben geïnstalleerd ook direct in hun eigen omgeving komen.

Klanten met een gebruikersaccount kunt u herkennen aan het blauwe poppetje.

Zie hier een voorbeeld van een klant met een linkje op de website naar het afspraakoverzicht.

Klanten die wel in uw database staan, maar nog geen gebruikersaccount hebben kunt u eventeel een persoonlijke uitnodiging sturen met een gebruikersnaam en wachtwoord. 

Om klanten uit te nodigen gaat u in de backend naar Klanten > Klanten uitnodigen. Plaats vervolgens een vinkje bij de desbetreffende klanten en klik op 'Geselecteerde klanten uitnodigen'.