Online afsprakenboek voor kapsalons

Door vele jaren van ervaring die we hebben opgebouwd in de kappersbranche is ons afsprakensysteem voor kapsalons zorgvuldig afgestemd op uw bedrijfsprocessen.

U heeft de regie:

  • Een volledige online agenda die u kunt instellen naar de wensen van uw kapsalon.
  • U bepaalt zelf wanneer klanten een afspraak kunnen maken.
  • Een onbeperkt aantal medewerkers kan zijn/haar agenda toevoegen.
  • U geeft aan (tot) hoelang van te voren klanten online een kappers afspraak kunnen maken of annuleren.
  • U kunt tussen afspraken een buffertijd instellen (bijv. om schoon te maken).
  • Een kassa waar u direkt vanuit de agenda diensten en produkten kan afrekenen.
  • Voorraadbeheersysteem dat automatisch uw voorraad bijhoudt.
  • Allerlei managementrapportages zoals omzet per periode en per emdewerker.

Salonsoftware met uitgebreide functionaliteit

  • Gepersonaliseerde bevestigingen en afspraakreminders via e-mail/sms(optioneel), voor een enorme verlaging van het aantal "no-shows".
  • U ontvangt een e-mail/sms (optioneel) bij iedere gemaakte afspraak of annulering door de klant.
  • Herhaalafspraken voor vaste klanten.
  • Afspraken gemaakt in de kapsalon en via de telefoon zet u in een handomdraai in uw online afsprakenboek.
  • Dubbele afspraken zijn onmogelijk.
  • Inschrijvingen voor groepen op 1 tijdstip, bijvoorbeeld voor een workshop of een training, is mogelijk. U geeft aan tot hoeveel deelnemers.
  • Agenda met weeknummers.
  • Data zoals afspraken, boekingen en klantgegevens zijn eenvoudig te importeren en exporteren.
  • Uitbreiding met het app pakket (Android en Iphone app) waarmee uw klanten eenvoudig overal en altijd kunnen boeken.
  • Combinatieafspraken, zodat u iemand anders kan knippen, terwijl klant wiens haar geverfd is, wacht.
  • Medewerkersoverzicht (overzicht van alle medewerkers op 1 pagina).
  • Direkt kunnen afrekenen vanuit uw agenda voor zowel diensten als produkten.
  • Facturen/betalingsbewijzen kunnen als pdf worden verstuurd naar de eindklant.
  • Van iedere klant een totaaloverzicht van al zijn afspraken, betalingen, produkten en notities.
  • Voorraad wordt automatisch bijgehouden.

Het contact met uw klant staat voorop:

  • Een duidelijke kalender (dag, week en maand) waar u de afspraken van al uw collega’s in één blik overziet.
  • Uw klanten kunnen zelf afspraken maken via uw eigen website of via hun mobiele telefoon en tablet
  • Een gestructureerd afsprakenoverzicht van uw klanten, te specificeren per klant.
  • Klantenkaarten zodat u uw klantgegevens netjes op orde heeft.
  • U en uw klant kunnen notities/berichten achterlaten.

 

Kortom: U bent zelf 100% meester over uw afsprakenboek!