Door OnlineAfspraken een enorme kostenbesparing en tevreden klanten

Het proces om een onderhoudsafspraak te maken is enorm verbeterd.

Enorme besparing en conversieverhoging in ons verkooptraject.

Onze conversie van offerte naar verkoop is enorm verhoogd en er zijn aanzienlijk minder prospects die nagebeld hoeven worden.

Groupon actie Jonishi

"Door de Groupon deal te koppelen aan een online agenda worden afspraken via de website geboekt. Klanten bepalen zelf het tijdstip van de behandeling, perfect! De overgebleven tijd besteden we graag aan onze klanten."

Orde in de chaos

"Zonder OnlineAfspraken was ik uren bezig met het inplannen van afspraken. Nu gaat alles automatisch, zelfs een herinneringsmail een paar dagen voor een fotoshoot."

Mijn handen vrij

"Met OnlineAfspraken heb ik als ZZP'er mijn handen vrij om me op mijn echte werk te richten. Via mijn website hebben klanten direkt inzicht in al mijn beschikbare tijden."

Aantal vergeten afspraken verder afgenomen

''Sinds wij gebruik maken van OnlineAfspraken.nl merken wij dat de klanten het waarderen en het prettig vinden dat we met de tijd meegaan.

Leden gemak

"Onze leden boeken nu eenvoudig een squash- of tennisbaan via de apps van OnlineAfspraken. Ook onze snooker- en pooltafels zijn online en via de mobiele telefoon te boeken."

BOVAG garages online boekbaar

"De fijne samenwerking tussen A2SP en OnlineAfspraken.nl heeft ervoor gezorgd dat bij ruim 1.000 BOVAG bedrijven, 24 uur per dag en 7 dagen per week een werkplaatsafspraak kan worden gepland."

Aantal “no shows” met 90% afgenomen

"Het aantal 'no shows' in mijn salon is met 90% verminderd sinds ik met OnlineAfspraken.nl werk, dit resulteert  direct in een hogere omzet."

Online reserveren gratis aanhanger zeer gewaardeerd!!

Om het onze klanten makkelijk te maken, kunnen klanten een gratis aanhanger online reserveren, zodat zij hun aangeschafte meubels direct mee kunnen nemen.

Meer omzet met OnlineAfspraken

"Vaak denken klanten 'Ik moet nodig eens naar de pedicure of masseur', maar vergeten een afspraak te maken. Met OnlineAfspraken merk ik dat ze nu wél die afspraak maken. Fantastisch!"

Meer vrije tijd, meer klanten en meer service.

"Ikzelf heb de online agenda gesynchroniseerd met mijn telefoon, waardoor de gemaakte afspraken gelijk ook daarin staan, en andersom."

Online agenda voor social media acties

"De goede samenwerking met de medewerkers van OnlineAfspraken.nl waardeer ik enorm. Mijn online agenda leent zich perfect om mijn social media acties automatisch te verwerken."

Ons telefoonverkeer is met meer dan 50% afgenomen

"Door gebruik te maken van Onlineafspraken.nl is ons telefoonverkeer met meer dan 50% afgenomen, daarnaast ervaart de patient dit als extra service."

Inschrijven informatie- bijeenkomsten

Onze notarissen gebruiken OnlineAfspraken op de verschillende vestigingen om (potentiele) relaties uit te nodigen voor informatiebijeenkomsten.

Kinderkapper blij met haar iPhone app

"Met die hippe app maakt Kinderkoppies helemaal de blits", aldus het Leidsch Dagblad, die een nieuwe kinderkapper in Oegstgeest interviewde.

Uitstekende samenwerking

"OnlineAfspraken.nl heeft het mogelijk gemaakt dat onze leden eenvoudig een afspraak kunnen maken bij onze partners. Dit scheelt onze partners veel tijd en biedt onze leden gemak."

Tevreden websitebouwer

"De userinterface is duidelijk en rechtlijnig. Ik kon eenvoudig alle wensen van mijn klant uitvoeren."

Online een fiets huren of fietsreparatie boeken bij Banierhuis – de fietsspecialist van de regio Utrecht

Vanuit het Banierhuis was er de wens om de klanten de mogelijkheid te bieden om in één van de vestigingen een fiets te huren of ter reparatie aan te bieden. In samenwerking tussen internetbureau E-difference uit Barneveld en Onlineafspraken.nl is een efficiënt online afsprakensysteem ontwikkeld en ingericht voor de fietsverhuur en reparatie-afspraken voor de werkplaats.

Goede uitwisseling gegevens via de API van OnlineAfspraken

Via onze website kunnen klanten in het hele land direkt een proefrijles aanvragen.

Enorme besparing en conversieverhoging in ons verkooptraject.

Onze conversie van offerte naar verkoop is enorm verhoogd en er zijn aanzienlijk minder prospects die nagebeld hoeven worden.

Door OnlineAfspraken een enorme kostenbesparing en tevreden klanten

Het proces om een onderhoudsafspraak te maken is enorm verbeterd.

Door OnlineAfspraken een enorme kostenbesparing en tevreden klanten

Het proces om een onderhoudsafspraak te maken is enorm verbeterd. Daarnaast is de interne communicatie een stuk makkelijker geworden met de agenda app van OnlineAfspraken.

Klanten kunnen via onze website direkt een afspraak voor onderhoud inplannen. Daarnaast plannen wij voor onze 6 installateurs alle afspraken in de online agenda. De klant krijgt hiermee direct een afspraakbevestiging en later nog een afspraakherinnering.

Iedere installateur heeft op zijn telefoon de app van OnlineAfspraken, waardoor zij vanuit huis en onderweg hun eigen agenda bij de hand hebben inclusief de adressen van de klanten. Er hoeft niet meer gebeld te worden om de agenda per installateur in te plannen.

Daarnaast houdt het systeem automatisch bij hoe lang geleden de laatste onderhoudsbeurt is geweest. Automatisch gaat er na 11 maanden een email en sms uit naar de klant met het verzoek om online direkt een nieuwe afspraak voor onderhoud in te plannen.

Vroeger deden wij dit middels uitnodigingskaartjes per post. Hier is veel geld bespaard op porti, drukwerk, telefonie en mensen.

 

 

Ga naar http://rijnstreek.info/