Klantenkaart

Voor elke klant wordt er automatisch een klantenkaart aangemaakt. Indien je instelt dat klanten verplicht zijn om een gebruikersaccount aan te maken heb jij, maar ook de klant, direct inzicht in de afsprakenhistorie en de toekomstige afspraken. Je kunt de klantenkaarten gebruiken als CRM systeem. Het is mogelijk om extra velden uit te vragen bij het registreren en notities en bijlagen aan de klantenkaart toe te voegen.

  • Overzicht: belangrijke klantgegevens, onder andere de contactgegevens.
  • Gebruikersaccount: hier ziet je wat de gebruikersnaam is van de klant, wanneer voor het laatst is ingelogd en of er in het verleden een wachtwoord is gewijzigd. Je kunt hier eventueel het wachtwoord voor de klant aanpassen en de inloggegevens naar de klant sturen. De klant kan dan direct het wachtwoord wijzigen.
  • Dossier: je kunt hier zelf notities, bijlagen en formulieren toevoegen; denk bijvoorbeeld aan een kleurenkaart, intake-formulier etc. Klanten hebben geen inzicht in de notities.
  • Afspraken: hier vind je de afsprakenhistorie en toekomstige afspraken van de klant.
  • Abonnementen: mocht je klant een abonnement/strippenkaart hebben aangeschaft dan vind je die hier terug. 
  • Berichten: alle verstuurde berichten vind je hier terug incl. datum, tijd, type, soort bericht, ontvanger en inhoud bericht.
  • Aankopen: hier vind je een overzicht van de aankopen.
  • Kortingsbonnen: hier zie je een overzicht van de kortingsbonnen/kortingskaarten die de klant heeft gebruikt.