Wanneer er geen tijden worden weergegeven

Wanneer er geen tijden worden weergegeven in de boekingswidget kan dit meerdere redenen hebben; 

1. Bij het afspraaktype is gekozen dat er tot een bepaalde tijd in de toekomst geboekt mag worden, maar de opgegeven beschikbaarheid ligt na die datum. Om dit te wijzigen ga je naar Beheer > Afpraaktypen en kies je voor het bewerken van het desbetreffende afspraaktype (kladblok en pen). Vervolgens kun je onder het tabblad 'Boeken en annuleren' bij 'Maximum tijd voor afspraak' de periode wijzigen. 

2. De duur van het afspraaktype inclusief de buffertijd is groter dan het aangemaakte blok beschikbaarheid. Hieronder zie je dat 22 juli wel boekbaar is en 23 juli niet, door de buffertijd van 15 minuten.

 

3. Er wordt gebruik gemaakt van de plugin "Specifieke tijden" of van specifiek ingestelde Getoonde tijden onder Instellingen > Getoonde tijden. Deze opties beperken de tijden die getoond worden. Dit werkt ook de andere kant op, als er wel een specifieke tijd is ingesteld maar de beschikbaarheid niet toereikend is, wordt het tijdvak niet getoond. Lees hier meer over specifieke tijden

 

4. Er is een interval ingesteld in de beschikbare tijden, bijvoorbeeld van 30 minuten. Ons advies is om deze altijd op 5 minuten te laten staan om problemen hierin te voorkomen. Via Agenda > Configureren kan deze instelling eventueel gewijzigd worden. 

 

Er kunnen natuurlijk altijd nog andere redenen zijn waarom tijden niet worden weergegeven. Neem als je er niet uit komt gerust contact met ons op via 030-2412042 of info@onlineafspraken.nl.