Werken 'op afspraak' belangrijk bij heropenen

Door Franke op 17-06-2020 in

Daar bedrijven beetje bij beetje steeds meer open gaan, doen velen dat alleen ‘op afspraak’. De voordelen zijn (naast veel gemak) dat alle klanten geregistreerd zijn, wat eventueel contact later vergemakkelijkt. Ook kan met het werken ‘op afspraak’ meer inzicht verkregen worden in de drukte en hier een beperking op gezet worden. We verwachten dat deze trend van alleen ‘op afspraak’ werken steeds meer doorzet en een grote impact zal hebben op verschillende branches, die eerder afhankelijk waren van binnenlopende klanten.

In de afgelopen periode hebben we gezien dat flexibiliteit en aanpassingsvermogen vereisten zijn. Zo is het tegenwoordig noodzakelijk om op verschillende manieren te kunnen werken, zodat je je kan aanpassen naar de omstandigheden. Waar je als bedrijf eerst nooit met een systeem werkte, is het nu een must om er wel 1 te hebben. Doordat OnlineAfspraken.nl over verreweg de meeste opties beschikt van alle systemen, wordt ons systeem gebruikt in vele verschillende branches.

De laatste tijd hebben we gezien dat er vele nieuwe toepassingen zijn waarin een reserveringssysteem goed van pas komt; zoals voor bezoekersregelingen in verzorgingstehuizen, voor zwembaden en voor retailers. Daar wij continue door ontwikkelen, hebben ze direct mogen profiteren van onze nieuwste functies zoals de video-conferentie integratie en een corona-checklist.

Een online reserveringssysteem verlaagt de drempel voor jouw klant om een reservering in te plannen en maakt je website functioneler. Hierdoor spreek je meer klanten aan en ervaar je zelf als eigenaar veel meer inzicht in je bedrijfsvoering. Je behoudt zelf de regie en klanten kunnen 24/7 reserveren wat jij beschikbaar maakt. Door de vele verschillende lay-outs van boekingsmodules zit er altijd 1 tussen die aansluit op jouw wensen.